Serious Game | De Melkfabriek

De Melkfabriek is aan het reorganiseren. Niets aan de hand, totdat een geval van interne fraude in het nieuws belandt en de mediabelangstelling voor de reorganisatie een vlucht neemt. Een deel van de berichtgeving is zeer kritisch en negatief. Lukt het de Melkfabriek om de goede reputatie te behouden of daalt de verkoop van melk?

Doel
U gaat aan de slag bij de Melkfabriek en ervaart wat er komt kijken bij reputatiemanagement en het beperken van imagoschade. Competenties van deelnemers die hierbij ook getraind worden zijn: besluitvorming, omgevingsbewustzijn en -sensitiviteit, risicocommunicatie en omgaan met de pers.

Deelnemersaantal en duur
De serious game is geschikt om te spelen met deelnemersgroepen van 12 tot 25 personen. De game duurt inclusief inleidend college en nabespreking 4 uur.

Meer informatie?
Bel of mail naar 071 5730 551 of crisisplan@crisisplan.nl.